وبلاگ حقوقی محسن ابراهیمی،وکیل پایه یک دادگستری

وبلاگ حقوقی محسن ابراهیمی،وکیل پایه یک دادگستری
مشاوره رایگان حقوقی،کیفری در مشهد 09030327250 از ساعت 17تا19 (لطفا به ساعت تماس توجه داشته باشید!)
آخرين مطالب

صفری:من کامران را ده دقیقه قبل از دستگیری پاین کچهدیدم میخواستیم برویم تکیه که ایشان سوار شد که یک نفر موتور سوار سبز رنگ را مشاهده کردیم که وقتی در کوچه ای که ما سرش نزدیک تکیه ایستاده بودیم پیجید بسته را پرتاب کرد و پشت سرش دو نفر لباس مشکی پیاده دنبالش در کوچه پیچیدند ولی به او نرسیدند البته چون سر پیچ مواد را پرتاب کرد مامورین مشاهده نکردند و مامورین که رفتند ما هم رفتیم جلو ببینیم چه چیزی پرتاب کرده است و کامران ان بسته را پیدا کرد و برداشت دو دقیقه نشد که مامورین دیگری با الگانس امدند و این مواد را از پسرخاله ام کشف کردندو همراه خودم چند گرم حشیش برای مصرف خودم بود که ان را هم گرفتند صورتجلسه کردند هیچگونه خرید و فروش مواد مخدر نداشتیم.
اظهارات کامران:
همان حرفهای حمیدرضا و انکار شدید در مالکیت مواد
اقای محمد .خ.ا سریعا به محل کوچه مراجعه و دیدم که یک موتور سوار را به همراه ترک نشین ان دستگیر کرده اند که ترک نشین برای من قابل شناسایی بود شخصی به نام کامران که بارها مورد بازررسی قرار گرفته بود زیرا مردم اعلام کرده بودند که مواد میفروشد و سرا کیپ هم گشت ما که او را میشناختند به او بارها تذکر داده بودند این بار که ظاهرا به گفته سرا کیپ در حال فروش مواد بوده اند و موادم توی دستش بوده دستگیر شده و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقرر گردید.
اخرین دفاع کامران:
نگهداری این مواد مخدر را قبول دارم ولی نمیدانستم مواد مخدر کراک است روی حس کنجکاوی وقتی دیدم شخص موتور سواری فراری ان را پرتاب کرده رفتم برداشتم ببینم چیست که دیگر هم فرصت نشد وقتی برداشتم با پسر خاله ام با موتور سر کوچه دستگیر شدیم استعمال مواد مخدر هم قبول ندارم ادامه وقتی مامورین امدند طرف من خودم دستم را دراز کردم و دادم نه انرا پرتاب کردم نه خودم فرار کردم و نه ترسیدم چون انرا پیدا کرده بودم و نمیدانستم چیست.
اظهارات محسن .م:
با ذکر تاریخ دستگیری پلاک موتور سیکلت بیان میدارد …….. قبل از انکه هر دو نفر بخواهند تحول انجام دهند دستگیر که از دست کامران ق.پ یک بسته پلاستیک کشف که مشخص شد مقدار۲۰ گرم مواد مخدر شبیه کراک به صورت خرد شده بالبافته میباشد.

رای دادگاه
در خصوص اتهام اقای کامران .ق.پ متولد ۱۳۶۹ صادره واهل و ساکن اراک مجرد باسواد تبعه ایرانی فاقد سابقه کیفری کارگر زندانی از تاریخ ۲۸/۹/۸۸ با قرار بازداشت موقت با وکالت اقای احمد جمشیدوند دائر بر نگهداری ۱۷ گرم فشرده نظریه محتویات پرونده قبض انبار مواد مخدر تحقیقات انجام شده در دادسرای عمومی و انقلاب اراک قرار مجرمیت و کیفر خواست صریح مقرون به صحت متهم در مراحل رسیدگی خصوصا در جلسه دادرسی و دفاعیات غیر موثر وکیل مشار الیه مجرمیش محرز مسلم است به استناد بند ۵ ماده ۸ و ماده ۳۴ از قانون اصلاح قانون م.م.م.و را به لحاظ جوان بودن و فاقد سلبقه کیفری به تحمل ۸ سال حبس تعزیری و پرداخت مبلغ ۴۰ میلیون ریال وجه نقدی و به ۴۰ ضربه شلاق تعزیری در محل ساختمان دادگستری محکوم مینماید ایام بازداشت محاسبه میشود مواد مکشوفه در اجرای ماده ۱۰ ق.م به نفع دولت مصادره میگردد این رای حضوری و قطعی است دفتر مستشاران ابلاغ میگردد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
: مرتبه
[ جمعه 16 خرداد 1393برچسب:نمونه پروندهای حقوقی،کیفری, ] [ ] [ محسن ابراهیمی (وکیل پایه یک کانون وکلای دادگستری) ]
درباره وبلاگ

محسن ابراهیمی هستم،وکیل پایه یک دادگستری، رتبه 4 کانون وکلای استان خراسان سال 92.این وبلاگ با هدف پاسخگویی به سوالات شما دوستان عزیز راه اندازی شده است لذا کلیه کسانی که سوالات، مشکلات و مباحث حقوقی دارند می توانند سوال خود را در این وبلاگ در قسمت نظرات درج ، تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود یا اینکه با ارسال ایمیل به نشانی mohsen.ebrahimi87@gmail.com سوالات خود را مطرح نمایند تا مشاوره حقوقی رایگان دریافت دارند.دقت فرمایید که سوالات خود را به طور دقیق و البته کوتاه مطرح کنید. پاسخ ها با توجه به سوالات داده می شود، لذا نقص در طرح سوال موجب نقص در پاسخ خواهد بود. پس در نوشتن سوال جدا دقت نمائید. برای مشاهده منابع مطالعاتی بنده برای ازمون وکالت به پروفایل مدیر مراجعه نمایید
ترمينولوژي حقوق
امکانات وب
وب سايت حقوقدانان جوان ايران

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 122
بازدید ماه : 676
بازدید کل : 125138
تعداد مطالب : 192
تعداد نظرات : 243
تعداد آنلاین : 1